.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه استانداران سراسر کشور به وزير خارجه

مجمع استانداران سراسر کشور در نامه‌ای به وزیر امور خارجه خواستار پیگیری وضعیت «نصرت الله تاجیك» سفیر سابق ایران در انگلیس شدند.

در این نامه كه رونوشت آن روز یک‌شنبه برای رسانه‌ها ارسال شد، خطاب به منوچهر متكی آمده است: همانطور كه مطلعید بیش از دو سال از محدودیت‌های جدی اعم از بازداشت و بازداشت خانگی و غیره نسبت به آقای مهندس تاجیك سفیر سابق ایران در اردن و دیپلمات با سابقه كشورمان كه به دلیل استاندار هرمزگان بودن عضو مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران است، می‌گذرد.

در این نامه اضافه شده است: روند بررسی پرونده وی در دستگاه قضایی انگلیس در مراحل مختلف موید برخورد غیرقضایی و صرفا سیاسی آن هم تحت فشار سرویس اطلاعاتی آمریكا می‌باشد و در مراحل مختلف بررسی پرونده دخالت‌های غیرمنطقی و خارج از عرف سرویس اطلاعاتی آمریكا و وزارت امور خارجه آمریكا و سرویس اطلاعاتی انگلیس كاملا مشهود و علنی بوده و ارائه اسناد و مدارك و شواهد محكمه پسند از سوی آقای تاجیك و وكلای ایشان كه بیگناهی وی را اثبات می‌كند تحت فشارهای فوق نتوانسته در روند بررسی قضایی پرونده موثر باشد.

این نامه می‌افزاید: در خصوص آقای تاجیك علیرغم ابتلا به بیماری قلبی و انجام عمل جراحی قلب باز عرف و قوانین شهروندی كه میثاق پذیرفته شده قوانین اروپایی است و از شهروندان در برابر اعمال یكسویه قانون حفاظت می كند نیز مورد بی‌توجهی كامل قرار گرفته است.

در این نامه از متكی خواسته شده است كه با توجه به این كه واقعیت موضوع ایجاد پرونده‌سازی و دسیسه برای دیپلمات با سابقه كشورمان می‌باشد، با تلاش وزیر خارجه و مسئولین ذیربط وزارت امور خارجه از آقای تاجیك و خانواده وی و هیات رییسه و اعضای مجمع استانداراد جمهوری اسلامی ایران رفع نگرانی شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.